Wrzesień 2013

Dziwne znaki odnalezione na dnie Morza Barentsa

Norwescy kartografowie dokonali zadziwiającego odkrycia na dnie Morza Barentsa. Dokonano go podczas rutynowych działań mających na celu zbadanie dna morskiego należącego do wód terytorialnych Norwegii. Odnalezione na dnie struktury są zadziwiająco regularne.

W naturze bardzo rzadko dochodzi do spontanicznego powstania struktur geologicznych o kształcie linii lub symboli. Tego typu kreacje przeważnie są dziełem człowieka. Najsłynniejszym tego typu znaleziskiem ostatnich 100 lat są z pewnością linie z płaskowyżu Nazca w Peru. To, co odkryli Norwegowie przypomina te finezyjne kształty żłobione przez kogoś z jakiegoś powodu na zapomnianej pustyni.

Dno norweskiej części Morza Barentsa jest pełne linii krzyżujących się pod różnymi kątami. Wygląda to jak kanały irygacyjne. Okazuje się, że te formacje to nic takiego, ponieważ odnaleziono też coś, co wygląda na gigantyczną cyfrę 9. To zupełnie niespotykane w przyrodzie, aby przypadkiem powstał taki skomplikowany wzór.

[ibimage==19082==400naszerokosc==Oryginalny==self==null]

Dziwaczna dziewiątka znajduje się na północnym wybrzeżu Norwegii, mniej więcej 40 kilometrów od lądu. Badacze twierdzą, że można też znaleźć okręgi, serca i inne kształty przypominające zwierzęta, lub arabskie litery. Specjaliści przyznają jednak, że najbardziej spektakularna jest wielka licząca kilometr dziewiątka. Specjaliści twierdzą, że dziwaczne zawijasy i kształty to nie ślady po bytności ludzi, tylko raczej skutki działania lodowców, które kiedyś dokonały takich dziwacznych wyżłobień.

Źródła:

Od holograficznej inwazji obcych do wprowadzenia Rządu Światowego

W wielkim skrócie rzecz ujmując Projekt Blue Beam to teoria spiskowa, wedle której pewne siły planują wprowadzenie nowej światowej religii z Antychrystem na czele, który stanie się postacią realną i dla wielu osób będzie oczywiste, że oto nadszedł obiecany powrót mesjasza. Jeśli ktoś nie zetknął się nigdy z tą teorią spiskową musi to brzmieć dla niego jak scenariusz filmu, lub urojenia szaleńca, ale okazuje się, że całkiem wiele osób wierzy w to i oczekuje realizacji tego planu.

Blue Beam ma być tylko narzędziem do osiągnięcia celu w postaci ustanowienia jednej światowej religii zbudowanej na gruzach wszystkich innych istniejących dotychczas. Ma to być warunek konieczny, aby udało się zapanować nad różnicami kulturowymi. Byłby to sposób standaryzacji społeczeństw poprzez jednorazowe implementowanie nowych wierzeń.

Do przeprowadzenia tak szatańskiego planu konieczne jest wywarcie odpowiedniego wpływu na społeczeństwa. W tym celu NASA podobno umieściła w kosmosie sieć satelitów, które gdy przyjdzie czas dokonają holograficznych projekcji, które mają być dokonane 90 kilometrów nad Ziemią w warstwie atmosfery zwanej sodową.

Oprócz wielkich projekcji dostosowanych tematycznie do obszaru oddziaływania ludzie mają dosłownie usłyszeć głos rzekomego boga. Ma się to odbyć poprzez wykorzystanie technologii mikrofalowego przesyłania głosów do głów ludzi. Już teraz pojawia się wiele poszlak wskazujących na to, że pod wpływem takich technologii wykorzystujących niskie i ekstremalnie niskie częstotliwości ( ELF) mógł być niedawny sprawca strzelaniny w ośrodku marynarki wojennej pod Waszyngtonem.

Według zwolenników tej teorii spiskowej głosy będą zsynchronizowane z pokazami. Niekiedy padają sugestie, że stanie się to po odkryciu jakichś rzekomo zaginionych dokumentów lub artefaktów, które dosłownie wywrócą do góry nogami wszystko, w co wierzyli ludzie. Ci, którzy nie uwierzą, będą wyłapywani i umieszczani w specjalnych ośrodkach. Przypomina to losy niepokornych w totalitaryzmach takich jak te stworzone przez Narodowych Socjalistów i Komunistów.

Inna wersja wydarzeń z wykorzystaniem hologramów Blue Beam zakłada, że zamiast lub oprócz inscenizacji religijnej, dojdzie do sfingowanej inwazji obcych, która będzie miała za zadanie pokazanie światu zagrożenia, w wyniku którego musi dojść do scalenia się wszystkich państw świata pod egidą ONZ. Inwazja zostanie szczęśliwie odparta, być może z wykorzystaniem wizerunku innych obcych, którzy rzekomo przybędą nam z odsieczą.

Po takich wydarzeniach, które wszyscy oglądneliby na ziemskim niebie nic nie byłoby już takie samo a to idealny moment do wprowadzenia tyranii w imię przygotowania się na odparcie pewnych wyimaginowanych zagrożeń. Podobnie postępują obecni politycy na skalę mikro, być może, że faktycznie ktoś planuje manipulację na skalę globalną. Właściwie to 11 września 2001 się to udało więc dlaczego miałoby się nie udać ponownie?

Dla wielu ludzi teorie o planowanych inscenizacjach holograficznych brzmią jak zupełny absurd, ale gdy któregoś dnia Jezus przemówi do was i pomacha z chmur a na dodatek będą mu towarzyszyć pojazdy obcych, to pamiętajcie o tym, co tutaj przeczytaliście.

Michio Kaku potwierdził słowa Davida Icke'a na temat natury rzeczywistości

David Icke był osobą znaną już w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Wtedy jednak był raczej uważany za dziennikarza sportowego a nie specjalistę od spisków. W 1991 roku udzielił słynnego wywiadu, w którym opowiedział o swoich teoriach na temat natury rzeczywistości i o swoich ustaleniach na temat gadziej rasy, reptalian, która według niego rządzi światem.

Obiekt towarzyszący komecie ISON został uchwycony przez teleskop Slooh

W sieci aż huczy od rozmaitych domysłów na temat komety C/2012 S1 zwanej ISON. Sprzyja temu fakt, że nadal mamy bardzo mało zdjęć tego obiektu. To wystarczający powód, aby zaczęły się tworzyć najdziksze teorie spiskowe. Jedna z nich zakłada, że oprócz komety leci coś jeszcze. O dziwo hipotezę tą wspierają najnowsze zdjęcia ze zrobotyzowanego teleskopu Slooh.

Większość materiałów wideo przedstawiających towarzyszące komecie ISON obiekty to prawdopodobnie błędy interpretacyjne popełniane przez laików, którzy obserwacje nieba zaczęli stosunkowo niedawno. Nie można jednak zupełnie wykluczać takich przekazów a już z pewnością nie tego z teleskopu Slooh.

Sekwencja klatek uchwyconych 24 września 2013 roku wskazuje na to, że oprócz komety porusza się z nią obiekt roboczo zwany asteroidą. Wyraźnie widać na tych pięciu klatkach, że prędkość komety i tego dziwnego obiektu jest zsynchronizowana. Wcześniej sugerowano, że za kometa znajdują się dwa inne obiekty, ale ten zdaje się podążać obok tego ciała niebieskiego, a nie w okolicy jądra.

Wyrokowanie na temat wielkości tego obiektu byłoby nadużyciem, ale z tej perspektywy można przynajmniej stwierdzić, że może być to obiekt o podobnej średnicy do mierzącej kilka kilometrów komety ISON. Fakt, że nie widać za tym ciałem niebieskim żadnej komy wskazuje na to, że nie jest to raczej efekt rozpadu komety ISON, co w takim razie uchwycono?

NASA twierdzi, że obiekt ten to asteroida o nazwie Eros. Być może tak jest, przekonamy się o tym już wkrótce, ponieważ jeśli to coś innego nie uda się tego utrzymywać dłużej w tajemnicy.

Fizyka kwantowa udowadnia istnienie duszy

Nauka i religia od wieków toczy spór o to czy istnieje coś takiego jak dusza. Religie opierają się na wierze i nie ma tam miejsca na dociekania naukowe, ale okazuje się, że przełom, jaki w fizyce wywołało pojawienie się teorii względności może dać nam odpowiedź na to pytanie.

Sam Albert Einstein zapytany wprost czy wierzy w istnienie duszy odparł, że w świetle praw fizyki pozostaje to pytaniem otwartym. Teoria, która dała początek gałęzi nauki zwanej fizyką kwantową może pomóc w udowodnieniu, że po śmierci energia ciała ludzkiego nie znika. Według ustaleń naukowych każda energia we Wszechświecie jest stała, to oznacza, że jest zawsze obecna i nie może być zniszczona przez cokolwiek. Z tego punktu widzenia śmierć jest tylko rodzajem emisji energii z materii, energii, która nie może być zniszczona z powodu swoich właściwości fizycznych.

Einstein wierzył w to, że cała przestrzeń jest wypełniona niewidzialną substancją, "eterem". Jest to koncepcja zaproponowana jeszcze przez Arystotelesa. Założenie, że przestrzeń jest pusta musi być błędne, ponieważ wtedy wszystkie znane nam prawa fizyki takie jak grawitacja czy propagacja światła, po prostu nie mogłyby istnieć. Dusza może być zatem częścią tej energii i po śmierci zostaje ona przeniesiona do innego stanu.

Niektórzy naukowcy sugerują, że cześć zjawisk paranormalnych, w tym pojawianie się tak zwanych duchów, to manifestacja tej energii. Jest to dziedzina przyrody, którą dopiero poznajemy i to, co obecnie może się wydawać irracjonalne staje się zupełnie realne pod wpływem odkryć naukowych.

Skalarne pole zawierające bozony cechujące to tylko inna nazwa eteru, a przecież istnienie cząstki Higgsa zostało ostatecznie udowodnione w ramach eksperymentów prowadzonych w CERN. Kto wie, czy dalsze zgłębianie tego pierwotnego nośnika wszelkich oddziaływań nie zbliży nas do tego, aby w końcu zrozumieć istotę duszy ludzkiej. Gdy już do tego dojdzie religia i nauka zleją się w jedno tworząc długo oczekiwaną teorię wszystkiego.

Tajemnica chińskich dysków Jade Bi

Ponad dekadę temu, Hartwig Hausdorf rozpoczął debatę na temat tego, czy obca cywilizacja pozaziemska nie miała styczności ze starożytnymi Chinami. Pojawiły się sugestie, że obcy rozbili swój pojazd w odległej chińskiej prowincji. Od czasu, gdy historia ta ujrzała światło dzienne pojawiło się wiele aspektów wspierających tę teorię.

Duże UFO w kształcie dysku uchwycone w Brazylii

Przed kilkoma dniami, 18 września 2013 roku dokonano ciekawej obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego znajdującego się nad Brazylią. Obiekt jest wyraźnie w kształcie dysku i sądząc po perspektywie powinien być bardzo duży.

Nagranie powstało na granicy stanów Goias i Minas Gerias, a konstrukcja znajdująca się pod obiektem to most Alfonso Pena. UFO wisi w powietrzu na skraju rzeki i pozostaje w jednej pozycji przez jakiś czas.

Kształt obiektu jest bardzo klasyczny. Przypomina on spodek o wyraźnie zarysowanej części górnej. Obserwując nagranie klatka po klatce można dojść do wniosku, że obiekt porusza się wokół osi. Obserwacje UFO nie są czymś zupełnie nietypowym w Brazylii, ale z pewnością ta należy do wyjątkowo intrygujących.