Sensacyjna analiza nagrań rzucanych cieni z "Księżyca" !
Image
Teorie o lądowaniu amerykańskiego programu Apollo na Księżycu, które powstawały sukcesywnie od czasu wypraw programu Apollo (1969–1972) miały za zadanie uwierzytelnić oficjalną wersję. Ich wyznawcy, a jest ich większość, uważają, że amerykańscy astronauci wylądowali na Księżycu, a agencja kosmiczna NASA zrobiła tam prawdziwe zdjęcia, filmy, pobrała próbki skał księżycowych i inne dowody tego wydarzenia. Prawie wszystkie argumenty przedstawiane przez zwolenników teorii lądowania Amerykanów zostały obalone przez niezależnych badaczy. Możliwe, że Amerykanie byli na Księżycu, ale prawdziwej wersji nam nie pokazano, za to wersję z księżycowej bazy.
Istnieje wiele stron internetowych i publikacji analizujących "lądowanie w kosmicznym studio", jak i odpierających zarzuty zwolenników oficjalnej wersji. Temu zagadnieniu poświęcona jest również w duża część stron internetowych NASA.
W 2001 roku stacja telewizyjna FOX poświęciła specjalny program zatytułowany "Conspiracy Theory: Did We Really Land on the Moon?" (dosł. "Teoria spiskowa: Czy naprawdę wylądowaliśmy na Księżycu?") mający za zadanie obalić ustalenia badaczy, które wykazały wiele nieścisłości NASA, jak i ogromną ilość dziwnych rzeczy na zdjęciach astronautów, przebywających rzekomo na Księżycu. Autorzy tego programu wierzą, że wszystkie zarzuty czy teorie spiskowe z tego programu zostały obalone. Znany wszystkim astronom Bruce Swartz analizuje wszystko co ma związek z Księżycem i Słońcem. Tym razem odkrył szokujące niezgodności cieni jakie rzucają astronauci, rzekomo będący na Księżycu. Wszystko wskazuje, że nagrania były robione w kosmicznym studio nagraniowym !
Tajemnica ksieżycowych cieni w studio nagraniowym podziemnej bazy efektów specjalnych lądowania...
- Dodaj komentarz
- 5304 odsłon
Dodatkowo zobaczcie różnice w
Dodatkowo zobaczcie różnice w długości cienia ! Można by to jakoś próbować uzasadnić tym że kamera robi najazd obracając się trochę, ale to i tak totalna różnica w długości cienia w przeciągu 22 sekund, różnica wielkości i kierunku na który pada jest gigantyczna ! Totalny blamaż reżyserów z księżycowej bazy w ziemskim studio nagraniowym ! To by musiało być tak, że Słońce latało po kosmosie dokoła Księyca w 22 sekundy... Może ktoś był na Księżycu z Amerykanów, ale po misji zostali napromieniowani i szybko wykitowali po przylocie... ja nie odrzucam że tam byli, ale pokazano nam oficjalnie filmy ze studio nagraniowego, przynajmniej większość z nagrań...
stosowano różne makiety, małe i większe, no te gigantyczne, znakomite analizy ze studia nagraniowego znajdziecie tutaj: https://www.aulis.com/exposing_apollo1.htm
https://www.aulis.com/exposing_apollo2.htm
Oglądane same w sobie te ujęcia są przekonujące i dają radę. Ale to są sztuczki, bo:
1) LM nie może zmienić pozycji ,
2) LM nie może zmienić rozmiaru w stosunku do tła górskiego, jeśli punkt widzenia jest ten sam, a ogniskowa obiektywu (60mm Biogon) i używanego aparatu (Hasselblad 500 Lunar Surface Camera ) są takie same w każdym przypadku.
Cechy „B”, „D” i „E” są rozpoznawalne w kompozycie Split Rock, który badaliśmy wcześniej. Wyraźnie niemożliwe jest, aby maleńki LM ustawiony pośród OGROMNYCH gór (wstawiony obraz AS17-139-21204) w lokacji „E” połączył się z którąkolwiek sceną z powyższych kompozycji. Porównaj z badaniem na górze strony, zobacz także badania Jacka White'a na ten temat.
W szerokim widoku obejmującym cały otaczający obszar, żadne miejsce, w którym znajduje się duży obiekt, taki jak LM, nie może zmieniać się z obrazu na obraz. Jednak powyższe przykłady pokazują, że elementy pierwszego planu i tła były całkowicie wymienne w dowolnej skali, jakiej chcieli użyć technicy laboratoryjni. Ta taktyka stworzyła znacznie większą różnorodność obrazów, niż byłoby to możliwe w inny sposób.
Pod żadnym pozorem nie było możliwe, aby LM wylądował jednocześnie po zachodniej i wschodniej stronie Split Rock. To niemożliwe, aby samotny astronauta na powyższym zdjęciu pracował na dnie doliny dokładnie tam, gdzie miał wylądować LM. Ale takie sprzeczności są dokładnie tym, co pokazuje fotografia i nagranie telewizyjne.
Nasza analiza zdjęć z doliny Taurus-Littrow po raz kolejny pokazuje, że to fałszerstwo nie mogło być przypadkowe. Co więcej, są to znacznie więcej niż „błędy”, „błędy” lub akty „niechlujstwa” popełniane przez jakiegokolwiek eksperta ds. przetwarzania/ulepszania obrazu* pracującego w NASA. Dlatego można jedynie stwierdzić, że było to zamierzone: informowanie o nieprawidłowościach przez techników zdeterminowanych, aby ujawnić sfabrykowanie zapisu Apollo, w które mogli być niechętnie zaangażowani.
Obrazy z tej epickiej misji są niemymi świadkami kunsztu fotograficznego fałszerstwa podniesionego do najwyższego stopnia i kolejnym dowodem na to, że z dokumentacją fotograficzną Apollo nie jest dobrze – wcale nie jest dobrze. Wiadomo, że NASA wykorzystała technologię cyfrowego przetwarzania obrazu pod koniec lat 60., kiedy sygnały analogowe ze statku kosmicznego Ranger zostały przekształcone w obrazy cyfrowe za pomocą komputerowego ulepszenia w NASA JPL Image Enhancement Laboratory.
https://www.aulis.com/further_findings.htm
Tajemnica ksieżycowych cieni w studio nagraniowym podziemnej bazy efektów specjalnych lądowania...
Dziwne lądowanie na Księżycu – CAŁY FILM z Kosmicznego studia !
Lądowanie było. Ale to co
Lądowanie było. Ale to co odkryli na księżycu nie mogło być ujawnione, dlatego nakręcili sceny w studio.
Na księżycu też działają
Na księżycu też działają boskie cywilizacje ze skali Asomova ! Dlatego wszystko utajniają !
Boskie cywilizacje Poziomu VII skali Isaaka Asimova działają i są nagrywane przez astronomów !!!
ty niezle nawiedzony tymi
ty niezle nawiedzony tymi swoimi boskimi zwidami
Lepiej napisz nam co palisz w kadzidle bo dobrze kopie.
Pozatym jak maryska byla cnotliwa to jozek musial byc gejem ze 6 miesiecy po ich slubie jej nie przelecial.
Wiec sie zastanow nad swoja religia jaka to jest sciema.
Dodaj komentarz