Latająca kula ORBS zarejestrowana w Hiszpanii

Kategorie: 

Powyższe nagranie zostało wykonane 6 lipca 2013 roku w Hiszpanii. Przedstawia ono jasny obiekt, który przelatuje w okolicy zabudowań. Wszystko wygląda bardzo autentycznie, a zawiły tor lotu utrudniałby znacznie fałszerstwo. Nie wiadomo jednak co to było.

 

Tego typu obiekty bywają również nazywane plazmoidami. Sa to plazmowe formy życia lub sondy badawcze wysyłane do nas przez nieustalonych sprawców. Często kule ORBS widoczne są na zdjęciach z aparatów fotograficznych. W tym przypadku jednak nie ma szans aby mozna było to wytłumaczyć reakcją soczewki na kurz wiszący w powietrzu. Obiekt jest jasny i wyraźnie lata po okolicy.

 

Nagranie trwa trochę ponad dwie minuty i w jego trakcie kula światła, jasna nawet za dnia, wykonuje skomplikowany lot po okolicy. Początkowo może to wyglądać jak owad, bo obiekt nie jest szczególnie duży, ale po chwili nie jest to juz takie oczywiste, bo nie ze względu na porę dnia z pewnością nie jest to świetlik, zatem co to może być?

 
 
 
 

Ocena: 

Nie ma jeszcze ocen
loading...

Komentarze

Portret użytkownika benet

Nie wiem co lata na tym

Nie wiem co lata na tym filmiku,ale kiedyś gdy stałem na tarasie,zaobserwowałem jak wiatr porwał białą jednorazówkę,uniósł ją naprawdę  wysoko,a gdy do tego odbijała się w słońcu,wyglądała jak świecąca kula.Gdybym od poczatku nie wiedział,że to reklamówka,pewnie do dziś bym się głowił co to mogło być 

Portret użytkownika baca

akurat mam chwile bo jestem w

akurat mam chwile bo jestem w miescie po prowiant czyli kanapki czyli piwo a wiec mam ten ulotny jak pierwszy śweży pierd o poranku, moment na wyjaśnienie wam czym sa orbsy bo tak tak ale jeszcze na początku lipca wyjaśniłem w wolnej chwili tę jakże nurtującą wszystkich zagadkę
ot kolejny błahy problem rozwiazany przez bacologię Smile
a więc bylo tak, czyli macie opowieść wiarygodnego świadka - z pierwszej ręki zeby nie bylo to tamto
otóż leżałem sobie na wodzie Lazurowego Wybrzeża fale mnie unosiły swobodnie a z wody wystawał tylko mój nos i kawalek bacusia
trwalem tak wlasnie w pewnym blogostanie i co chwilę sobie tylko odwracalem glowę w stronę brzegu aby skontrolować sytuacje przy moim kocyku jako że ostatnimi czasy często gęsto jakis murzyn potrafi się przybładkać i zawinąć coś z plażowego dobytku tak ze trzeba uważać
no i w chwili kiedy właśnie rzuciłem okiem na brzeg znad lądu nadleciał orbs... o!
wlaśnie się zastanawialem czy zdąże do kocyka aby go nagrac na komórkę ale on...
tylko się pojawil i już byl nade mną a pare sekund potem znikl gdzies nad pelnym morzem - taką miał fantastyczną prędkość że nawet murzyn ze skradzionym parasolem nigdy by go nie dogonił
skoro to tak to puscilem zdarzenie w niepamiec i znowu sie zanurzylem w wodzie a kiedy pol godziny potem wylazlem na brzeg uzupelnic zapas piwa w organizmie wtedy nadlecialo całe stado orbsow
jeden nawet uderzyl mnie w twarz Smile
i co sie okazuje?
to co wygladalo jak na tym filmie i na moich oczach bylo po prostu wielkimi nasionami wielkosci naszego dmuchawca - pedzil je przed siebie silny wiatr i stąd wrazenie jakby mialy fantastyczną prędkość
tak wiec zla ocena wielkosci obiektu oraz jego wysokosci rodzi oczywiste przeklamania co do jego rzeczywistej prędkosci
od tamtego czasu nie obawiam sie orbsow i wy tez nie powinniscie - nasiona lub lewitujące reklamówki nie są grożle i nie zrobią wam krzywdy - żydzi natomiast istnieją no i stanowia realne zagrożenie no ale kto by w dwudziestym pierwszym wieku uwierzył w istnienie żydów Smile
jest ktos taki?
(pewnie bogusia sie zglosi hehe i bogusiopodobni bo jako że oni wierzą we wszystko co pisze czasopismo Strażnica Smile

Portret użytkownika Wojox

No więcej ciekawych artykułów

No więcej ciekawych artykułów jest w Strażnicy niż to co Ty czytujesz. Rozumek masz wybitnie nasiakniety "wiedzą" tajemną. Cieszy mnie fakt że niektórzy ludzie trzymają się swego i prą naprzód. Większość mądrali tylko zgrzyta zębami, a kolega przoduje,,,, Dobrze napisałeś że "wierzą", to dziś unikalna cecha, a ta uratuje wiele istnień....

Portret użytkownika MegaM

Dokładnie to tylko  zajączek 

Dokładnie to tylko  zajączek  widac to na krzakach . Ale lusterko było duzo bardziej w prawo względem obserwatora widac to po drzewach w koncowych ujęciach. Ten orbs nie wzbił sie w niebo ani razu Wink 
Tiqsiw dzięki. dałem ci plusa ale jakiś cep go wykasował. Mówienie prawdy nie jest chyba doceniane.
A wystarczyło napisac że to dokładnie taki orbs jak widzielismy z zenkiem wracając z pielgrzymik do częstochowy, obserwacja była prowadzona przez 2 świadków i z boku orbsa był napis NIBURU2013, i odrazu 100 plusów 
Tak wiem nie wzbił sie w niebo bo orbsy w niebo to tylko wieczorami latają i w określonej fazie księżyca itd;-).
 

Strony